Översvämning

ÅÅÅÅh. Jag älskar vitlöksbröd!! mmmmmm. Det är den perfekta nattamaten, när man masat sig hem ifrån krogen!!!

Har hållt på med datorn nu för att undersöka om jag har virus eller bara en massa skit på datorn... lutade mest åt en massa skit till sist iaf. Och nu när jag satt här upptäckte jag en massa droppande ifrån diskmaskinen. Allt vatten rann ut! Det har varit som en swimingpool köket. okej, liten överdrift men där var en hel del vatten.

Med tanke på skit.... fy sören vad man samlar på sig! Jag har fortfarande inte packat upp allt sen den senaste flytten. Jag får verkligen inte plats med allt. Trots att min brors rum är okuperat av mig, garderoberna i hallen samt halva vinden. Varfifrån får jag allt??? Wellwell.. var och julshopade snapsglas och sådant i helgen... vips. En kartong till. Helt i onödan men ack så kul!

Sooo long, långkalsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback