Psykningar

Åsa "Råskis" Fors, ta och masa dig ner till Skåne en dag så att vi kan leka och käka popski!


Idag påbörjades en intensiv-vecka med volleybollspel och psykningar mot klasskamraterna. På fredag väntas vi nämligen en turnering mot våra andra två klasslag som en examinering. Det är nu vi tar genvägen över deras plan när de spelar, skryter om hur grymma vi är, skryter om att vi kan reglerna (till skillnad från dem), psykningar med stängda träningar och träningsmatcher mot andra lag. Heja heja! Utstyrslen är hyffsat klar, lagnamn är klart. Uppvärmningen ska klirras.... Ojojoj. Vi ska psyka dem. Vi ska i alla fall har roligast. Vi ska VINNA!

Skyndade iväg mig för att jobba. Ho. Idag fick man lappa och laga lite sår. Fick även testa på att stänga stället... oj, vad mycket att tänka på. Fick en massa fina teckningar... ååh. Jag tycker barn är för härliga!

Ikväll blev det handbollsträning. Shit. Det börjar faktiskt kännas bra. Idag vågade jag gå på lite avslut med..:) haha.. som till och med gick vägen.:) Och du. Jennie, Rebba var där idag! Så när kommer du??

Ne.. måste ta igen alla sovtimmar jag missat i helgen.

Natti!

Kommentarer
Postat av: jennie

ja men,.. jag vet inte om jag vågar.. haha... =) några fler kändisar som är där då? kram

2008-11-26 @ 16:27:33
Postat av: Åsa

Ja, det är ett löfte! :)

2008-12-01 @ 23:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback