Examination i volleyboll

Idag var det sista övningsdagen inför examinationen imorgon. Lagen emellan spelar oerhört jämt mot varandra, men jag undrar om inte vi är strået vassare än de andra!?

Vi var det enda laget fram tills idag som tänkt på en outfit. Jag kan exklusivt hör för er mina trogna läsare avslöja vår outfit idag! Vi ska köra i vita linnen/tröjor och svarta... HOTPANTS eller åtminstone så korta och tajta shorts som möjligt. Åh ne, det är inte jag som kommit på oufitten! Där av vårat namn, Team Hotpants. Eller HP som det kommer att stå på våra kläder.

Dock skadade Emil sin fot idag, men som tur var lilla jag där med en linda i högsta hugg. Dock lyssnade inte pojkspolingen helt på mig och släppte på trycket efter tio min vilket  nu resulterat i en boll till fot. Dessvärre har Södda även varit liggande sens i måndes vilket gör att vi inte vet om han heller är tillgänglig för spel imorgon. Annars är vi bara 6 stycken spelare till skillnad från våra motståndare som är 8 eller 9.

Ojojoj vad vi ska vinna imorgon! Psykningar är okej??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha e de nån som kan något om stukningar så är det du! Ska du hem till fotbollsgalan?

Postat av: Anonym

Jag menar till Åland alltså..:P

2008-11-27 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback