Flyga iväg?



Hahaha... bilden säger kanske en del om gårdagen?


Idag har jag och Ida begett oss ut i stormen för att lämna filmen (fy på mig som inte gjort det innan) och storhandla mat till mig då skafferi, frys och kyl är lensat. Vi trodde emellanåt att vi skulle flyga iväg. Fy sören, allt påminde oss om Gudrun som härjade nere i södra Sverige för ett par år sedan. Kusligt. Tydligen så har inte Rosella kunnat gå in i Kapellkär heller idag vilket fick oss oundvikligt att tänka på resan till vår första match här på Åland när vi båda låg ner och var totalt sjösjuka av guppandet på vattnet för att sedan efter landstigning kunna snabbt ladda om och spela match. Svårt, men även det gick.

Ida och jag har idag bakat våra goda cookies, även om de inte blev likadana som sist så jag nog även dessa ner. Vi har även spånat lite på våra tatueringar. Jag är ganska så exakt klar över hur min ska vara nu med typsnitt och allt. :)  Nu ska vi bara hitta en bra salong så att jag kan verkställa den. Det roliga är att båda två planerat att göra ungefär likadana fast på olika ställen och lite som skiljer, men grundtanken är densamma.

Ida har även suttit och skrattat åt sig själv... då hon skrattat åt hur kort hon blir när hon går brevid långa människor och om hur kul det ser ut... hon är lätt road ibland:) haha

Ne, imorgon börjar jag på min praktik vilket ska bli kul. Några VFUmål är ännu inte skrivna.

Ska se klart filmen nu. Komedi it is... så klart:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha har du ett hundkoppel på dig?? Du måste hälsa ida att hon blev jätte fin i håret!!:)

Postat av: Ida

Haha, men det var ju kul.. Man blir ju mega liten. ;)

2008-10-06 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback