Goodbye sweetheart, goodbye!


laget

heja åland:)

mariehamn:) hittade inget bättre foto på datorn...:/


Ja, nu sitter jag här... och ska bara käka min lunch (som jag glömde hemma), städa av det sista och slänga ner det sista i resväskan... o så klart få med mig datorn:) sen sen sen... sen åker jag... om mindre än två timmar har jag lämnat denna ö och detta äventyr... det är något med Åland som jag bara älskar. Helt enkelt är det med väldigt blandade känslor jag beger mig härifrån. Må jag komma tillbaka, må jag det!

Sista dagen på praktiken är med avslutad. Orden exemplarisk och tro på dig själv för du är bra ska jag ta med mig:) samt att jag sak fortsätta våga utmana mig själv för att ta ytterligare ett steg.


Tårarna börjar så smått leta sig fram. Minnena. Skratten. Jag har inte bara varit här för fotbollen skull. jag har även varit här för att utveckla mig själv som människa. Lära känna mig själv och vad jag vill med mitt liv. mina drömmar. Mina mål. En dröm är nu sanning, tatueringen. En annan kommer förhoppningsvis uppfyllas i januari.


Goodbye sweetheart, goodbye!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Emppuuu...

2008-10-26 @ 18:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback