Kritik

Fick nyss ett mail av en lärare som jag inte tidigare haft... denna läraren kritiserade mig. Läraren tycker det är nonchalant av mig att välja att spela fotboll på Åland och studera i Kristianstad. Att de två sakerna inte fungerar ihop osv. Tacka vet jag att de andra idrottslärarna stöttar mig! Det är ju så att man inte som damspelare kan välja att göra som herrarna... men läraren verkar inte fatta. Lär känna till min situation så skulle du med förstått mina val. Kritisera inte utan vetskap!!!!


jag som skulle ut ikväll... ne... blir nog kvar här i soffan... skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jahaja... lärare kan bete sig hursomhelts... =( men du är bra!

2008-10-12 @ 11:14:06
Postat av: rebecka

vilket jävla skitsnack!! vad har han/hon för rätt att kritisera dig?! Nej om det nu skulle va så jävla nonchalant kan du ju skita i hkr, och alla andra som inte lägger all sin tid på hkr kan ju också göra det, och sen kan han/hon ju komma och klaga när det inte finns mer jobb kvar för honom/henne, pga för lågt antal studerande.. Vad svarade du egentligen?

Postat av: Anonym

Rebecka: Bra! Kunde inte skrivit det bättre själv... Vilken utbildning har den läraren egentligen????

2008-10-13 @ 14:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback