och det rullar på

Nu är minst sagt bollarna i rullning. Kan det sluta så väl att jag kan få välja? Shit. Det är mindre än tre månader kvar isådana fall... oj. Det är snart

Idag har packningen påbörjats. For upp till stan och gick en sväng med amerikanarna, julle och ida innan jag och julle följde med amerikanarna och käkade deg. De hade verkligen gjort en massa deg bara för att äta den... hehe. sjukt gott. Tog oss en tugg av bananbred... ingen höjdare enligt mig. Jag länsade beccas förråd på jell-o!!!;) så gott!! Vi fyra for sedan med lagmamman för att baka, duka och fixa inför morgondagens avslutningsmiddag.

Föräldrarna kom ikväll och har checkat in på grannhotellet.

Imorgon blir det till att ta bilen till affären och inhandla frukost och mat. sen ska jag hämta amerikanarna och åka till tatueraren innan det är dags för match. Säsongens sista match. Hemma mot Ilves. ´Man måste ju avsluta säsongen snyggt med att vinna.

som sagt imorogn kväll blir det middag och stuff. fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback