Råskis is back!

Rebecka: läraren som har hand om vfun har godkänt det iaf. så det är skönt:)

RÅSKIS is back! Back from other space, jo så kan man kalla fastlandet. Vasa. En gris, en ko en vasabo:) hehe...:) RÅSKIS!

Jag o Råskis har nu varit och kört vårt allra sista morgonpass. På vägen dit såg vi...
http://www.alandstidningen.ax/article.con?id=12920&iPage=1. Och då kom vi utsökt in på danska... så jag fick lära Råskis ett och annat uttryck... som hon verkade tycka vara roligt i vart fall.

Ne. får ta och slänga i mig lite käk innan jag ska få dras med Råskis igen:) såååå kul att du är tillbaka!

En bild på Råskis... från en av de första gångerna jag träffade denna knäppgök:) som har bjudit på många härliga skratt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

naaaaw... gulleee :)

Jag ser verkligen ut som ett tok på den bilden. Det var så kul att göra stan med dig idag. ;) Ses snart på träning!! Döööda. döööda. dööda.

2008-10-16 @ 15:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback