Skvaller och samtal

Träffade idag på KDFFS gamla b-lagstränare. Han tränade b-laget eller som det så fint kallas för u-laget fram tills i somras då han helt "plötsligt" lämnade sitt uppdrag och gick ut i media med att klubben inte sköter sina kort rätt osv. Äntligen var vi många som suckade med han! Äntligen någon som vågar gå ut i media och berätta om hur det egentligen är. Fick reda på en del skvaller som jag inte hade en aning om... ooouups.

Hum. Hade ett skumt samtal idag med en jag känner... hum. Förstod inte riktigt vart hän han ville att samtalet skulle leda. Fick sedan ett meddelande... som jag fick skratta åt. Allt kändes bara såååå akward-turtle!

Forskningsrapportern är påbörjad.. men ack inte färdigställd.




Fick ett kul samtal precis. Jag vill också ha sådär gulliga arbetskollegor när jag börjar jobba!! Mamma kommer bli så glad!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback