En tisdag

I morse blev det lite areboic och lite linedance. Sån tur att man har den där koordinationen med armar och ben. Jag må mest ha liknat vid någon snubbeldocka. Sen blev det bara en kort drickapaus innan vi började med anfallsspel i fotboll. Svettiga och fräscha gick vi på lunch och planerade vår försvarslektion vi ska ha nästa vecka. In i gympasalen svettiga och lökiga. Nu skulle det bli dans med yngrekursarna. Hum. Vi måste ha luktat viol hela högen. Men men, vi kände ju inget själva iaf.

Grannen fyller 20 idag.. ja jisses. det var inte längesedan vi sprang i vår trädgåd här och stod på händerna och hade oss.

Ska skriva lite på min VFU-rapport nu. Jippie... eller nja. Imorgon ska jag och Emma skriva vår forskningsplan. Så nu är det i full rulle.

Har fortfarande inte fått upp allt ifrån väskorna.. lär väll aldrig få det heller. Har insett att jag kommer leva i en röra tills jag flyttar igen. Helt omöjligt. Garderoberna är redan fulla..., vinden är full.. ja vart hän ska allt läggas. det var som min pappa sa till mig. Emelie, kolla här nu! Du behöver inte köpa ett par skor till, inte heller några kläder. Här är ju högar av det...     -Men pappa... klart jag behöver. jag kan ju omöjligtvis hitta vad jag behöver i dess högarna. jag lär ju inte ens veta om att jag har det, så det är klart att jag behöver köpa nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback