WHAT A RELIEF!

Tentan är nu skriven. Har faktiskt våndats ganska så mycket över den i och med att jag bara varit på en av föreläsningarna. Tyckte nog att det gick helt okej och nu känns det som att jag går på två rosa fluffiga kuddmoln och jag är odödlig! Pah! om det skulle bara vara så väl! Ne. Väskan är så gott som packad... och nu ska jag bara slänga ned datorn med... sen bär det av till everöds flygplats för att flyga till arlanda, byta flyg och flyga till Mariehamn och sen får jag gosa i lägenheten i två h = packa om för att sedan vid halv tolv igen bege mig iväg, denna gång mot Helsingfors.

Du hörde av dig:) jaaaa! Du kunde det!:) jaaaaa! du saknar mig;) hihi:) jaja... ibland blir jag lite fjollig...:)

Nu ska jag segla vidare på mina rosa fluffmoln! Tjohiiiii:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback