Yoga

Pweuh. Jag lever! Fick följa med en annan lärare idag på yoga. Det flesta tror väll att det är någon fjollig grej. Men jag bestämde mig för att verkligen försöka gå inför det och redan efter två minuter började hela min rygg knaka. Att jag inte är direkt smidig blev jag mig snabbt varse om. Jisses. Men så härligt det var. Smärta i halva kroppen och totalt avslappnad. Gick direkt in i solariumet och la mig där och somna. SOMNA? i solarium finns inte för mig, men så slut var jag.Jag undrar hur jag ska orka träna nu efter denna persen.

Nu är jag en erfarenhet rikare. Nu är det höstlov på skolan vilket betyder att jag missar två praktik dagar... =/


Kommentarer
Postat av: rebecka

men är det inte två dagar man får missa utan att behöva ta igen?? fast det beror kanske på hur lång praktiken är iofs..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback