Fullt ös medvetslös

Jisses. Känns nästan fånigt att jag bloggar nu... har ju verkligen inte tid med det. Allt går av racerfart [räserfard] och jag står mitt i allt som ett levande frågetecken.

Inlämningen igår och redovisningen om sjukskrivning gick väldans bra med tanke på hur förberedelserna var. Fick även cred för våra diskussionsfrågor som var väldigt viktiga. Stannade igår kvar i skolan för att köra ett till av de där passen jag fått av fystränaren. Fick dock byta och ta onsdagspasset då jag var tvungen att utföra det inomhus om jag skulle ha tillgänglighet att duscha (annars skulle jag bli utelåst). Stannade även och snackade med en av lärarna, en grymt bra och inspirerande lärare!!! Så uppsatsen i höst kanske jag väljer att skriva själva pga, omständigheterna som råder... ska fundera på hur jag vill ha det. Men partner annars, det har jag... men vi får se. Ska vända och vrida på det. Stack efter träningen till ica och köpte lite pasta och frukt för att käka hos kusinen. (Hon envisades med att beställa en gudomlig kebab, men jag kände bara inte för det. SJUKT!) Satt och mös och snacka skit innan vi for till Maxi, älskade Maxi. Var tvungen att gå igenom hela affären, bara för att. Vilket kusinen suckade djupt över:) Fick inte tag på kalendern jag ville ha men hittade mina favorit tuggummi som inte finns på Åland. For ut till ishallen för att kika in hennes pojkvän... men det var nästan paus då, så vi for oich hämtade en i min klass istället och for till Nosaby för att se derbyt mellan Fck och Willands. (Har faktiskt en dag för länge sedan representerat just Willands, under min enda innebandysäsong.) Kikade på en i min klass och på några vänner. Skjutsade hem dem igen... och körde hem. Var ju tvungen att påbörja lite packning inför morgondagens fältvandring.

Nu så här på morgonkvisten har jag packat upp lite, med betoning på lite, kläder ur resväskan. Funderat mer på vad jag behöver ha med mig imorgon. Ska käka frulle nu. Sen in och hämta lite anteckningar ifrån killarna i klassen som jag kan kopiera innan jag ska möta min grupp i gänget vid nio. Ska packa ihop alla redskap till dagarna i skogen och sedan fara upp till platsen. Lerjevallen. Och reka läget, då våra orienteringskartor vi ska utgå ifrån är 23 år gamla. Tack för den. Tillbaka till skolan, förösöka få tag på den ansvariga som bestämmer om jag får göra min praktik på Åland och sen skriva en orienteringsuppgift med Emma. (Lyckat att ingen av oss var på lektionerna om orienteringen... som man ska hänvisa till....)

Ikväll blir det träning med herrlaget, ska bli sjukt kul att få kampas med dem igen:) sen är det ju landskamp. Finns risk att man joinar dem i stan, trots att jag inte har tid till det. Kom på det igår kväll att min familj har jag knappt sett sen jag kom hem. Kommer ju hem efter de gått och lagt sig och går upp efter det att dem kört... Illa Em, illa!

Ne frulle!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback