Match-uppladdning

I natt vaknade jag av att mobilen plingade... jag blev glad:)

Har nu käkat en match-frukost
 
så nu står jag mig nog stadigt ett tag. Saltkråkan är det som gäller för ett tag innan jag lär somna om. Ska ut och gå en sväng sen innan jag förbereder lunchen som ska ätas runt halv två för att det ska bli så optimalt som möjligt. Måste även packa det sista idag. Om mindre än 24 h är jag på väg hem!:) Ska faktiskt bli lite skönt smatidigt som jag vet att inte riktigt hektiskt schema väntar mig.
Sova!

Kommentarer
Postat av: snicke

storstädat innan fotograferingen eller!? haha

2008-09-06 @ 17:51:06
Postat av: snicke

öh, den där kommentaren var till nästa inlägg jo...

2008-09-06 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback