Plugg och träning

Idag har jag pluggat... pluggat... och pluggat... känns som jag pluggat massor, men ädnå inte kommit någon vart. Snacka om att jag tappat tempo i min läsning. Så jäkla mycket annat som är så mycket intressantare! Men engelska boken var lättare (so far, ta i trä) än jag förväntat mig.

Har varit och tränat med Everöds herrlag idag... jisses, blev helt slut i bena vid skottövningen...=/ och deras poängliga avslutades idag. En poängliga som har involverat det mesta... sjukt kul! Synd att man aldrig fick vara med i något lag..:/ Ska träna med dem nästa vecka...

Grattis mamma! Skönt att du fixade det!!

Keep in contact!:p jag ska jag ska. Ja vill över havet!

Kommentarer
Postat av: rebecka

hellre en kissemisse om det går för sig?? ;) fast kultingar är ju iofs rätt söta :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback