Plugg

Gårdagen bestod av en heldag i skolan med föreläsningar, info om kommande uppsats och bollsporter i idrottshallen. Fick info om VFUn osv. Har bestämt vad vår uppsats ska handla om iaf. ska bli intressant att skriva om.

Åkte inom stan och köpte sporttejp till foten... jisses, det bidde dyrt. Sen for jag och Henrik hem till honom med BK mat och pluggade... när jag kom hem fortsatte pluggandet innan jag somnade... med huvudvärk och halsont. Idag har jag återigen varit hos Henrik, färdigställt en lathund iaf... men är nu liggande med huvudvärken och halsont... men men. Ska iaf. träna idag. Få höra allt skit och händelser under helgens gala här i Everöd.

Ska vila en lite stund och åma mig, för att det är synd om mig:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig!!! <3

2008-09-30 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback