Skördefest


Ikväll for jag, Ida, Tiff, Becca, Jolanda och Micke på skördefest. Åt åländsk pannkaka, svartbröd, klappa lamm, kossor, kattor osv. kastade hästskor, spela luffarschack och kollade när kossorna blev mjölkade... Småsmåsmå kalvar, två av dem föddes igårkväll! Sen såg jag ett par höbalar, där jag bara var tvungen att hoppa i. Skulle göra världens slängning när jag hoppade... men ack, just där jag landade var en höbal som inte var helt uppbruten. Kändes som att alla inälvorna flyttade sig... men ack. Jag lever till trots!:)

Ne, får laga lite käk och vara lite social å.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha det är du! Gå in på designadinblogg.se och klicka i högerspalten där det står Widgets och roligheter och sen vidare in på Feedjit - Se var dina besökare kommer ifrån och sen hittar du nog själv. På designadinblogg.se står det hur du lägger in den också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback