Träning

Happ då var kvällsträningen slut. Idag hade vi en såndär målvaktskamp som jag tidigare bara småprovat. Min första match som amatör slutade med en fin seger för mig med siffrorna 6-0, 7-5. Coach, tänk om! Jag är en jäkel framför mål! Efter träningen var det dryyyygt! Alla andra for hem och i och med att jag måste åka med fystränaren till träningarna så hade jag ingen skjuts hem efter träningen då hon stack tidigt. Så jag fick vänta på att tränarna snackat klart. Det tog en evighet att få igen smäcken... men när jag väl lyckades med det, så stängde jag dörren utifrån.. trodde ju aldrig att de skulle ta så lång tid på sig.. Käkade diverse frukter jag hade med mig... åt, åt, åt, åt... väntade lite. Fick några ryck upp för backen... Jobbade lite med foten... lite snabba fötter... började powerwalka.. tog tiden på löparbanan när jag gick.. smorjde mig med myggstift... slog ihjäl lite myggor... vila.. gå. Shit... dryg tid det där. men nu är jag ÄNTLIGEN hemma.


<

Ni kan kalla mig muren!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Njut medan du kan, jag kräver en re-match!! :)

2008-09-01 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback