Skåne

Vaddå att jag skulle ha städat? vad är det för mobbing?



Lördagens match slutade 1-1 och sen blev det ett ölspel som varade i 60 min. Förfesten... slutade i en hel del missöden... en kväll på indigo och sen hem och sova en timme innan taxin kom och hämtade oss.

Söndagen spenderades på resande väg och tanken var att jag skulle sova och läsa på tåget... men på tåget träffade jag min underbara Diana som varit i Sthlm och hälsat på sin man.  Vi har inte setts sen hennes bröllop i maj så snacka om att vi hade saker att prata om! sen blev det ett par kortrunder också.. höll på somna först tio min innan jag skulle av tåget...

i går kom släkten... massor med mat och lite karkki. Sjukt kul att få träffa alla... och nu är åland i min släkt mobbat för sina hemska kokta grådassiga korvar i kokt bröd eller på papper...

imorse körde jag ett pass jag fått av tränaren... coren var grymt jobbig idag..=/ for in till stan och fixade med kåren, fixade böckerna, träffade andréa och marie och nadja:) så glad jag blev av att se dig!!!! lyckades få tag på en lärare som hjälpte mig att fixa med alla uppgifter jag ska göra... så idag har jag fått arbeta hårt!! så imorgon ska ett arbete in och en gruppredovisinig redovisas, har haft ett helsike att få tag på dem i gruppen och när jag väl fick det så visste ingen någonting så jag har fått sitta och skriva och leta fakta för hela gruppen... han inom stan en sväng med och kika på korpen... innan jag fick reda på att det var idag och inte imorgon osm herrarna tränade... men men, får träna emd dem på onsdag istället. för där var en viss spelare som inte hade koll på detta... men men, missödet är utrett.

ska slagg nu!
Natti

Kommentarer
Postat av: Rebecka

välkommen hem!! :D

Postat av: Marie

Fabolous att se dig me, of course :D

2008-09-09 @ 11:44:43
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så jävla glad att vi hinner ses! Jag och Karlsson lär vara i Everöd vid 6-7-tiden på fredagkväll. SÅ JÄVLA UNDERBART. Jag saknar dig något galet.

2008-09-09 @ 14:43:02
URL: http://pimimim.blogspot.com
Postat av: Rebecka

nån ledig helg framöver?? ha en liten au-gathering!

2008-09-09 @ 15:21:01
URL: http://rebekak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback