Keepers

Träningen i morse.. blev hård... men förväntade mig värre.

På frukosten.. så fick jag mig ett gott skratt då Milos (herrarnas keeper från Serbien) käkade ägg. Skållheta var dom... men de skulle ner och de skulle ätas först även om han hade ex antal tallrikar till med annat käk... Så sa jag till Milos något i stil med att: du grabben, du måste visa att vi keeprar är smarta, du kan ju äta skållheta ägg och kyla sig på mjölken för att sedan ta en tugga till. Det är i stil med ungen som lägger handen på spisen och upptäcker att den är varm, men bara måste känna en gång till för att se om den verkligen var varm... x 100 för Milos. Då klipper Tyler ur sig: Du Emelie! Det där med målvakter som kan vara smart!? haha, han har redan fördärvat det för er alla tusen gånger om.
            Typsikt Milos :)

Ne. Idag väntar två prov och tre uppsatser som kan in... HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback