Lördag i New Haven

Igår så blev det ett par drinkar här och guitar hero... innan Steph ville ut. Så ville ju jag också.. och Elin svängde om från att vara påväg hem och sova till att komma med och sen hoppade även Marie och Ivana på. Vi drog till New Haven igen...



   



Drog som sagt till en ny gaybar, fast nu var jag inte ensam straight. Stötte på en tjej... hon sa till mig: du är straight, från europa, spelar foyboll och spelar hockey. Jag bara hur skjutsingen, förvisso spelar jag inte hockey... jag hade inte ens öppnat min mun. Hon sa att det kunde man se på mig... så sa även Steph. Jahapp.


Det är strålande väder ute... så ska slänga mig i duschen nu, käka och sen kan ni finna mig sovandes på stranden med huvudet under en bok! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback