Plugg plugg plugg

Inomhusfotboll... är det verkligen tillåtet att kalla det fotboll? ibland kan man undra. Jag är ganska ensam om att vara lite utav en motståndare för denna form av "fotboll". Men nu är sista inomhus passet över! Tjoho. Dessvärre har vi bara två utepass och ett fystestpass (Beep-test, sprinter och one miles) kvar. :( Sista veckan med träning alltså. Sen har jag fem veckor kvar att träna för mig själv innan jag är himma! Har fortfarande inte bestämt mig för vilka jag ska spela för i sommar... om man skulle ta o göra det...

Någon annan som är ett fan av Mia och Klara? Ett av svts program. Jag älskar SVT! Mäklarna, Mia och Klara, Andra avenyn, Sydnytt! Heja!

Idag är det matteprov som gäller, imorgon är det konsthistoria prov, engelskprov, engelskuppsats och två psykologiuppsatser som ska in och på torsdag är det stora och förhoppningsvis sista psykologiprovet som ska göras. Det börjar kännas att slutet är nära :) så.. idag må jag inte ha så mycket extra tid att fördriva. FOKUS.

Ne, ska springa väg och köra lite agility nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback