Tandläkare

Sista dagen med klasser är över. Yes. Bara två finals och en uppsats kvar att klara av!

Började morgonen med att gå till tandläkaren... igen. Gjorde klart hela cleningen... och satte även på stripes. Så nu ska mina tänder bli vita och fina. Hoppas verkligen att det fungerar. Dock reagerade jag på medlet de satte i efter tandläkarbesöket.. vilket gjorde att de flippade ut. Läppen svulna upp... Annars kan jag verkligen rekomendera att gå till de som håller på att utbilda sig till tandläkare. Två personer (en utbildad = lärare och en som håller på att lära sig) som kollar hela tiden... vilket gör att det är en väldigt liten risk att de missar något. Det är även sjukt mycket billigare. för $35 (280 kronor) fick jag röntgen bilder, foton, undersökning, rensning, tandavtryck (så att jag kan beställa skenor till fotbollen) tandkräm, tandborstar, tandtråd osv.

Måndag:
- Matte prov
- Bankkort?
- At&t (de vet inte hur det blir än..)
- Träna
- Skicka in coachtider

Tisdag:
- Engelsk test
- Test i konsthistoria
- Träna
- 2 uppsatser, psykologi
- BANKETT!

Onsdag:
- Coaching
- Transfer, credits? --> byta klasser? (de vet fortfarande inte...)
- Träna

Torsdag:
- Tandläkaren 8.30 am
- Engelskuppsats slutdraft
- Final engelsk uppsats draft 1
- 2 uppsatser psykologi behöver inte göra dessa längre
- Träna

Fredag:
- Träna

När som:
- Deklarera
- Städa
- Tvätta
- Förvaring, var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback