The Haunting in Connecticut.

Jag som hatar skräckfilmer.... tillsammans med Elin... som OCKSÅ hatar skräckfilmer kände oss tvingade att gå och se The Haunting in Connecticut. En film som är baserad på en sann händelse. I och med att det handlar om Connecticut... där vi bor så var det bara ett måste. HJÄLP! Elin blundade och jag hoppade till allt som oftast. Creepy. Återstår om man är förmögen att sova ikväll eller ej. Hur som helst så ska Arthur få underhålla mig ett tag nu så jag kan få andra saker i huvudet.




Imorgon är det matchdax... igen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha, när du hette på msn: The Haunting in Connecticut så trodde jag att du var ute och jagade på riktigt i Connecticut! haha.. Tänkte att du hade fått något fel och blivit jägare! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback