Utgång i New Haven

Igår fixade jag och Elin en massa.. Tränade på riktigt gräs! åkte och köpte nytt däck till bilen, tog en kaffe i downtown, försökte fixa mobilen men at&t vill fortfarande inte släppa den, kollade på fotboll och spelade gh! :) en bra dag.

På väg från fotbollsmatchen träffade jag killen som jag har matte med... de skulle till new haven och festa på en gaybar...jag o elin var inte sena att haka på..




    

   


Kändes nog sören att man var den enda straighta på baren! Men sjukt kul hade jag! Det ska vi göra om! Snackas om redan ikväll! men man vet aldrig.

Vi fick springa som tusen för ett tåg som aldrig kom så det slutade med att vi fick spatsera runt i New haven i ett par timmar och träffade där en massa lustigt folk. Yales säkerhetsvakt skjutsade sedan hem oss vid fyra tiden så vi slapp sitta där till fem.


Kan ju tilläggas att Elin stod i affären och dividerade högljutt för sig själv om vilken sorts chips hon skulle ha... hahaha. Så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback