Seeley it is!

First of all! I had a BLAST in Indiana and Illonois!!!!!

Second of all, we got a room in Seeley!!!! Not in a tent or in Bodine! I am soooooooooooooo glad! Helt sannslöst att vi lyckades få det! Det är ett lotteri som pågår. Den som har bott här längst får lägst nummer och så vidare... vilket betydde att jag fick nummer 610 och Elin hade ännu högre. Har inte hört om någon annan som har haft högre nummer än mig och Elin...så det var helt enkelt ganska så kört för oss. Jag och Elin "smög" till lotteriet väldigt tidigt... men inte hjälpte de så värst mycket, vi fick vänta ändå. Alla som satt och vänta sa att Seeley är kört och ävenså Cooper. Vilka är de enda två byggnaderna jag skulle kunna tänka mig... Barnum skulle vara ok men absolut inte Bodine där Elin bor nu. Samtliga i laget hade redan fått i Seeley (utom en som ville bo i Cooper). Simmarna som jag bor granne med hade lägre nummer än oss kom ut med ett rum ur Barnum och sa pweeeuh, där är typ två rum kvar. NONONONONO!!! Det blev vår tur. Vi smög oss bort mot Seeley... YEEEEEEEEEEEEEEEES! Där fanns två rum lediga. Förvisserligen innebär det att vi kommer vakna varje morgon klockan sex av att sopgubben kommer... men just nu bryr jag mig inte!! Fattar inte att ingen annan har kollat upp detta... alla har visst bara antagit att det är fullt där. Men det gör inte mig något :):):):):)

Ne, ska skriva uppsats nu för imorgon ska jag till tandläkaren!!!

Jag säger bara:
Don't stop believing!



Seeley it is :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback