Möte, träning och bestämda klasser för nästa termin

Träningen i morse var innomhus... vilket jag inte är överdrivet förtjust i. Borde man verkligen kalla det fotboll när man spelar inomhus? ibland blir jag fundersam över det...

Efter träningen gjorde jag agility och drog till gymmet. Då upptäckte jag att jag fått mess av tränaren... han ville snacka med mig. Varför slås man alltid av tanken "vad har jag nu gjort??" väl där så var en av de assisterande coacherna med där... så samtalet fick ta på engelska.. genast blir de lite svårare att uttrycka känslor. De var oroliga över att jag i juni skulle lägga ett mail och säga att jag inte kommer tillbaka. Har jag sagt att jag ska göra något så ser jag också till att utföra det punkt. Visst kan speciella omständigheter alltid förekomma, men det är med syftet att utföra det iaf. Han frågade var jag skulle spela i sommar... och jag sa som det var att jag mer eller mindre idag har fått ett jobb som innebär sena kvällar och arbete på helger vilket mer eller mindre resulterar i att jag inte kan spela i sommar. Jobba det måste jag iaf. Dett var han inte så nöjd med så han skulle höra sig runt...

Har varit och fått mina klasser för hösten också. Min advisor var väldans go och hjälpte mig massor. Har fått som jag velat i stort sett bara morgonklasser... i och med att vi tränar mellan 1-3 pm och sen är det coaching (förhoppningsvis) efter det. Vad sägs om; karate, tae kwon do och självförsvar? Kommer även läsa matte, engelska och computer concepts. Troligtvis... eller jag kommer nog att droppa en av klasserna tror det blir computer concepts... eller engelskan..även om den är viktig.

Nästa termins schema ser ut som följande:
Mån: 9-10.40 Matte, 11-12.15 Karate, 1-3 Fotbollsträning
Tis: 9.30-10.45 Engelska, 1-3 Fotbollsträning, 6-8.30 Computer concepts
Ons: 9-10.40 Matte, 1-3 Fotbollsträning
Tor: 9.30-10.45 Engelska, 1-3 Fotbollsträning
Fre:9.30-10.45 Tae Kwon Do, 11-12.15 Självförsvar, 1-3 Fotbollsträning

Ett helt lysande schema enligt mína ögon.


Nu ikväll efter mitt mattetest så drog jag och Danielle och spelade squash. Jisses vad länge sedan! Jag vann matchen med 2-1 i set. Mycket viktigt. Blåsan på fingret gör inte lika ont när man vet att man offrade sig för en seger. För övrigt är det ju en tokigt farligsport när Danielle svingar racket och skjuter ner en. :) Hade verkligen skit kul när vi spelade. Jag behövde det! Det är som Danielle sa... Emelie vissa stunder verkar du bara så sjukt glad andra verkar du så ledsen. Jo så är det. Jag njuter väll mer av de få lyckliga stunderna när man har det tufft annars. Ska plugga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback