Viktuppgång eller ej..?

Det där jag skrev om att jag lagt på mig en del... är väl egentligen inget jag vet så värst mycket om utan det är mer känslan som säger det. Att låren vuxit kan ju vara  för att jag har koncentrerat mig på att stärka så väl fram och baksida, jeansen var dessutom tajta redan innan så det kan också vara en inbildning. Men det är nog relativt enkelt att komma till usa och lägga på sig... all den maten.- Även om man försöker äta hälsosamt med vanlig husmanskost och en sallad till det så trycker de ner en massa smör och fetningsmedel i maten ändå. Tränar... gör jag egentligen inte så mycket om man jämför med vad jag har gjort. Vi har kört fyra pass med laget och sen har jag kört ungefär tre pass själv i veckan... jag låg på tio-tolv träningspass förut. Har du fått en förklaring nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där fick jag verkligen en förklaring, grundlig och allt. Fin din blogg har blivit :-D

2009-04-29 @ 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback