A BABY GIRL, WELCOME TO THE WORLD!!!

Ett flickebarn har kommit till världen!!! Inte vilket flickebarn som helst utan underbara bästaste kusinens lilla!!! Sån underbar nyhet! Sådan underbar glädje. Fast dumma dumma telefon som inte kan ta emot mmset :( jag vill se det lilla knytet. Åh, jag vill hem!!!!



Underbaring!!! nu även mamma :)

Jäkla skit träning. Jäkla plojträningar hela tiden. Jag är inte här för att "fool around" jag är här för att spela fotboll.. tack vare detta plojet är jag nu med skadad... så jäkla onödigt allting... vem vet, kanske inte kan spela i helgen nu... undra om man kan ta helgen hem till sverige då?? :) hade varit greeeeat! har onödigt ont i min tumme. Att vissa inte kan lära sig fotbollsregler... aaah jag blir galen. Har målvakten handen på bollen får man som utespelare inte röra den... lär er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback