!"%"#/¤

Just nu skulle jag kunna dra alla svordomar jag bara kan på alla språk, genom alla skit utryck som finns. Jag är förbannad. Riktigt förbannad... Eller jag är inte förbannad... eller jo men jag är mest ledsen och besviken.

Åtta månader har det kunnat fixas under. ÅTTA MÅNADER!!!! Dagen innan seriepremiären fattar dem vad jag menar!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är inte spelklar. Allt vad man tränat och kämpa för får man helt plötsligt inte uppleva!!!! Vad gör jag här? Jag har ett liv där hemma i Sverige, I Skandinavien. Ett liv som jag trivs med. Vad gör jag här? Jag trivs inte ens. Och jag får nu inte ens göra det jag brinner för, spela fotboll. Vad i hela världen gör jag här? Så som jag har tjatat för att få dem att förstå! Jag hade kunnat sabba för alla! För hela laget! För hela säsongen om jag inte vetat reglerna! De trodde jag var spelklar....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Jag vill hem

Kommentarer
Postat av: Marie

Wtf?

Postat av: Jennie

Jag saknar dig!!

2009-09-05 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback