Spelklar och vinst inom tva timmars tid.

Vi vann och jag blev clearad en timme innan avspark!!! Helt sinnes. En pa skolan lag pa som tusan och fick saker fixade pa under ett dygn.. saker som i normala fall tar iaf en vecka. Sinnes. Fick smyga in pa hotellets parkering och fixa med en massa papper for att fa internet teckning medans alla i laget kakade for att kunna svara pa fragor och fa mig spelklar. Forst nar laget samlats i omkladningsrummet, precis innan vi skulle varma upp kom beskedet... jag ar klar. Jakla lattnad samtidigt som jag borjade oroa mig for min uppladdning... Aven om jag forsokt tanka positivt och tanka att jag ska spela sa ar det svart nar man vet om att det inte ser ljust ut.

Vinst med 3 mot 2...  deras andra mal var en sinnes rota. jag gar ut och rensar mitt pa rusande attackerande spelare som var en meter ifran mig.. skjuter pa henne och bollen studsar i mal. Sinnes. Kul att veta att mamma och pappa foljt matchen online hemma, de broadcasta matchen. Coolt. Sa de sag allt... :)

Ne.. Elin ska fa tillbaka sin data... och jag ska lagga mig o titta pa film. Traning imorgonbitti. Jogging runt hotellet i guess.. :) Stannar i New Hampshire tills sondag da vi ska mota en annan skola har uppe.

Nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback