Back, doing k-town

Gårdagen bestod utav optiker-besök samt besök på sjukhuset... vilket inte gjorde någon nytta... :/

Annars blev det små ärenden som blev uträttade och massa mys med mitt kusinbarn... så söt o snäll tösen är. Hon ska bli fotbollsspelare, precis som jag ;) även om pappan säger tennis :) hahaa iofs tennis passar tösen bra... hon har redan en bra sving med vänsterarmen... 4 månader gammal.. :)

fick precis besked om att min gamla mv-tränare är tillbaka i åu, precis som en annan :) skoj skoj. men vem ska nu översätta för oss båda när åsa inte är där? :(

neee. svinsprutan och sådant ska fixas....


betygen ifrån UB är klara... 3 an, 1 a- engelska... och två bn... det ena bet är värdelöst dåligt!!! annars är jag nöjd med samtliga betyg jag har fått under mitt år på ub.


snacka om jet-lag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback