Bye Bridgeport, Bye USA

Bye bye hejdå Bridgeport.

Med både lättnad och med en stor klump i magen lämnar jag nu Bridgeport. Jag har lärt mig sjukt mycket, framför allt engelska och om livet. Jag lämnar människor här som betyder sinnes mycket för mig. Som tur är har redan de flesta hejdåna sagts... Marie, A och Marq lämnade alla igår. Marie är jag sinnes säker på att få träffa igen. min lilla marie :) a och marq är destu längre iväg... men de var så söta igår. Min roomie, hennes partner, a, marq, tj och hans flickvän bjöd ut mig för o käka på red lobster igår. Mitt och a's ställe... :/ sen när vi kom tillbaka fick jag ballonger och tårta... de är så goa. tårarna är nära.

Många farväl. Många människor jag aldrig mer kommer se.

Krish, din flagga följer med mig och minnena av dig med den. Jag vill inte säga hejdå till dig. Jag vill inte. Nej.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback