Check?

Listan som ska klaras av i veckan fram tills fredag:
- Revision av gammal engelskuppsats (+3 sidor)
- Ny engelsk uppsats
- Korrektion av Tae Kwon Do uppsatsen
- Packa (innan tisdag morgon)
- Tvätta
- Fixa foton från alla matcherna
- Möte med tränaren (?)
- Shoppingdag på Woodburry (tisdag)
- Avslut telefonabonemang
- Söka jobb (1 jobb sökt so far)
- Kolla ansökan till studier i vår (leta kod)
- Övning av Tae Kwon Do och självförsvars momenten till final på fredag
- En heldag i New York blir ej av.
- Fixa så att jag får betygen hemskickade
- Lämna in PAL
- Göra klart computer concepts inlämningarna

Har trots allt lyckats åstadkomma en del. Dessvärre åker jag inte in till new York imorgon för att säga hejdå, då jag precis har skrivit klart mina uppsatser som ska lämnas in... om sex timmar. Klockan är nu alltså kvart över tre på morgonen och jag blev precis klar. Den ena uppsatsen skrev jag om Kennedy's arbete med eller emot Martin Luther King och Obama. Har blivit sjukt intresserad av denna politik... mmmm!

Antagningarna för nästa års plugg har kommit, kommer dessvärre inte åt mitt besked då jag inte har mitt lösenord här :(

Carro berättade om vilken hårdträning de ligger i... så imorgon hade jag tänkt att börja min på riktigt. Har inte... varit och tränat sen i måndes. Så två "latdagar" har det blivit på raken, inte bra, inte bra.



Tack A, du är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback