Oranget bälte i Tae Kwon Do

Idag är jag ruggigt stolt över mig själv!!!

Har haft finals i både Tae Kwon Do och i Självförsvar. Jag satte allt :) fick A rakt igenom på alla tester i båda! Vi vara bara tre som fick det i Tae Kwon Don och bara jag som fick det i självförsvar:) I självförsvar fick jag även min master på platt fall när jag skulle försvara mig själv... och sen när vi skulle sparka i sönder en bräda... slutade foten som helt lila, men jag klarade det och det i mitten :)

Igår kväll var det Svenskt julmys... jag mattan o marie... tillsammans med anna's pepparkakor, lussebullar, blossas glögg, mandlar, rusin, julmust, chokladmjölk med pepparkakesmak och pepparmint, polkagrisar, mjölkchoklad och mysteriet på greveholm. Vi kommer vara lagom trötta på svenska traditioner när vi kommit hem :)

Går kvällen slutade även med att vi rakade av all hårväxt som a hade i ansiktet! han har inte sedan han fick hår i ansiktet varit helt rakad. snacka om att jag kan övertyga :)

Ska lämna in min tae kwon do uppsats nu, sen på möten och fixa bilder i från fotbollssäsongen...  sen blir det löpning. Började ju med försäsongen igår, ska försöka göra någerlunda samma saker som ÅU gör. Så jag drog med mig mattan till gymmet igår och körde.


Oranget bälte - YES! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback