Att en liten boll kan göra mig glad

Inte har jag funnit några semlor idag inte... :( istället fick jag ytteliggare ett test att klara av tills på torsdag. Skolan dödar mig just nu! Meeeen, jag är inte här för några An jag är här för att klara kurserna så att jag kan få spela i höst! Thats it!

I eftermiddes textade Tiff mig och undrade om jag ville träna med henne... Hjälp,  löpträning med henne efter morgonens pas. It's a BIG NONO! Men, det visade sig vara en boll inblandad. Jisses, då är det helt andra puckar! Så nu ikväll har jag o hon sprungit runder på en väldigt bucklig gräsplätt tillsammans med en cool snubbe. Han höll med mig om att jag ska screwa fysträningen som vi fått och köra på att bygga explosiva muskler istället. Yes, någon som håller med mig :) Sjukt kul att få ha en boll med även om inte kroppen gjorde som jag ville.

Efteråt fick jag se Tiffs hus :) amerikanskt sådant! Fortfarande lite skumt att se henne i en amerikansk miljö och inte den finländska! Det sorgliga är att hon drar på fredag :(:(:(:(

Nu är det plugg och dricka tajm. Tjo!



Becca, Me and Tiff after the last game in Finland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback