Det är över nu!

Det fruktade beeptestet är över! Finally! Skönt! Sprang okej... förväntade mig inte mer i alla fall. Det värsta var nog att både killarna och tjejernas basketlag var där och tittade :( Jag hatar publik!

Bestämde mig även idag för att droppa en class. Blir religion och media jag droppar då jag anser att den tar på tok för mycket tid och energi utav mig, jag är ruggigt skoltrött!!!

Jag och Arthur for sedan till Trumbull då vi ansåg att Milford skulle bli att för krångligt att ta sig till. Blev ett par plagg iaf. Kom tillbaka för en timme sedan och fick besök direkt...,så nu är man själv igen. Ganska skönt då jag mår illa och har huvudvärk.. :(

Undrar om en huvudvärkspilla, Seinfeld och lite sömn hjälper...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback