Halvdan dag...

I am pissed. Tydligen så är fortfarande inte min ansökan till denna skola komplett.... hum. Jag måste skriva ihop något om varfölr jag vill gå här (en massa ljug), fixa något med passet plus få någon villig skäl att skriva ett rekommendationsbrev... väldigt lätt att fixa på en vecka. Fixar jag inte det får jag inte ansöka till klasser nästa terminen vilket med andra ord betyder att jag inte kan stanna här!!! Superenkelt.... :/

På träningen idag så lirade vi... tydligen får vi göra det om inga tränare närvarar. Laget jag hade i tre lag spelet spelade de första 20 matcherna innan de förlorade en match... ja, laget förlorade bara en gång till sen... men de andra.. vad pysslar dem med? jag kan ta att man drar den där fint som inte lyckas, att man gör den där extra klacken osv men fasen inte att man inte försöker vilket de flesta inte gjorde! Det gör mig lite otålig. Där kan man märka en skillnad mellan svenskar/skandinavier och amerikanare!!!  Vi vill ju ändå inte förlora även om det bara är på ploj, vi försöker ju ändå vårt bästa annars ger det inte oss något!

"Hjälpte" Elin lite med att flytta in stuff, hon ska flytta till campus nu när hennes flickvän drar till KDFF sanslöst liten värld som sagt! Skönt att man inte är ensam om att känna en del saker. Skönt att få prata med någon mer som känner och upplever samma saker. Tydligen så funderar hon på att ta en av spring breaks helgerna i new york..så kanske gör hon sällskap där den andra helgen. Hoppas... då är ju Fidde lus med här :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback