Mitt mål med skolan

Sophmore, är andra års student. Man räknar inte terminer på samma vis som vi gör. Utan första året i college är man freshman, andra sophmore, tredje junior och fjärde senior... sen är de flesta klara!

Morgonträningen var riktigt tung för låren. Känner att min kropp har kommit in i en fas där väggen ligger väldigt nära hela tiden. Men ack den so ger sig. Om inget annat så var detta den första träningen som kändes som lämplig för oss målvakter!

Ska springa iväg och göra mitt test och mutt quiz snart. Jag behöver all tur i världen för att lyckas... för att plugga har det inte blivit mycket av. Jag är inte här för att få bra betyg, jag är här för att spela fotboll. Att jag sedan måste klara kurserna/klasserna för att få spela... det är det som sätter mitt mål med skolan. Om jag får ett C eller A spelar inte så värst stor roll men det är ju alltid trevligt att lyckas men fotbollen går först!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback