Stud

Igår kväll blev det stud på hög nivå... tillsammans med frusna färska annanaser.... (kan något vara fruset färskt..?)  aja, underbart goda är de iaf!

Är uppe i ottan nu för att plugga. För idag ska jag ha mitt första test! Hjälp! Jag är mest rädd för att jag inte kommer till att förstå frågorna. Och jag vill inte bli en av de sommåste byta grupp för att man inte hänger med...

Hade en diskussion med min ena lärare igår. Bara för att jag inte är engelskspråkig som native, så skulle han ha högra förståelse för mina utlägg... :) yay



Kommentarer
Postat av: Anonym

Å var finns den där skylten någonstans????????? Emland? Haha

2009-02-05 @ 19:43:13
Postat av: marie

tja snygging! kul, då hittade jag också hit. he he!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback