Träning

Igår gick jag och la mig sjukt tidigt för att hag var så uttråkad. Kollade lite på Seinfeld.. är inne på säsong 8a nu... :/ Så det är bara två säsonger kvar nu. Vad ska jag göra när jag är färdig med dem?

I morse var det träning Snabbhet/ryck  träning/kondition. Ganska så lagom träning. Dock kändes det som att låmusklerna skulle dras sönder. Träningen avslutades med styrka. Det konstiga med styrketräningen här är att man arbetar i 5 minuter en muskel sen bter man och arbetar fem minuter med nästa istället för att köra set. Men men. Är bara hemom nu, ska fixa med papperna så att jag kan droppa en klass idag sen ska jag träffa några andra från laget i gymmet vid 11. I och med att jag droppar en klass så börjar jag inte skolan förrän sex ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback