Ta mig tillbaka till Åland

Hade problem med att komma in på bloggen igår... så där med ingen uppdatering.

Fick tillbaka mitt psykologitest igår... fick 52 av 60 vilket är någonstans mellan B+ till A-. Annars har jag bara varit duktig och pluggat för kvällens mattetest och morgondagens i Konsthistoria (stimulerande??)

Ja just, Grattis Berra 26 år :) GAMMAL RÄV!

I morse på träningen så kändes det ännu värre i mitt lår, vilket gjorde att jag var tvungen att kliva av... Känns som en jäkla myglare... jag hatar den känslan. Fick behandling med elstötar och is... ska dit imorgon igen. Tydligen är jag extremt stel i mina höftböjare... så därför det gör ont.

Har varit uppe i stan nu och fixat med mitt SSN nummer (kan liknas vid våra personnummer...)

Tänkte gå till gymmet och köra lite för överkroppen innan det blir kvällsmat och mattetest.



Lyssnade på Åland United låten idag... jag saknar Åland. Jag saknar faktiskt Åland mer än vad jag saknar "hemmavid". Åland är mitt nya hem. Eller? Funderar faktiskt på att söka jobb där i stället i sommar...





Ingen kan fårstå hur myket jag tycker om samtliga i detta laget!! Jag vill tillbaka, jag vill vara en i gänget...

Kommentarer
Postat av: Fia

De är bara o komma :) Åland blir inte de samma utan dig! Kram

2009-02-11 @ 21:38:35
Postat av: Marie

Social Security number kanske? :)

Postat av: Åsa

Siddu Ruth får vara med på bild också! haha

2009-02-14 @ 11:35:41
Postat av: karring

kom till åland i sommar höröö :D

2009-02-18 @ 10:16:55
Postat av: Becci

Åland står öppet för dig, kom kom :)

2009-02-22 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback