Utlåst

Jaha... då har jag gjort det igen... låst mig ute. Andra gången på mindre än en vecka. Denna gången hade jag dock både sällskap och grejer att plugga med mig. Fick höra något med att avgiften för att de ska låsa upp till en är fem dollar och avsgiften för bortslarvad nyckelknippa är ungefär 200 dollar.. Så min roomie gav mig en kedja nu så att nyckelknippan blir större så att jag ska hitta den.

Nu borde jag väl ändå inte slarva bort mig själv?



Vad tycks om min nya hoodie som jag fick av Arthur? Smartot råkade krypa den i tvätten. Men jag tackar och tar emot.


Nu ska jag lägga mig och sova till ett avsnitt av Seinfeld, för imorogn är det morgonträningen igen. Fö första gången ska jag entra planen!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha jag joina dig i klubben att bli utlåst idag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback