Utmaning

25 saker om dig själv.

  1. Att jag ofta dagdrömmer
  2. Att när jag var sex år bestämde mig för att jag skulle bo utomlands
  3. Att när jag var liten fick extremt utbrott i Eiffeltornet, som jag sedan planerade att ta med hem till Sverige och sätta på tomten. 
  4. Att jag egentligen tycker handboll är den roligaste sporten
  5. Att jag just nu är väldigt förvirrad på en person
  6. Att jag alltid tror det värsta om killar
  7. Att jag egentligen är en ganska omtänksam person
  8. Att jag inte har så enkelt för engelska (smart att studera i USA då...?)
  9. Att jag får nippran om någon vistas bland mina sängkläder med kläder på (kläder som man haft på sig under en dag är skitiga och ska inte vistas i närheten av en säng!)
  10. Att jag tycker matte är roligt
  11. Att jag brutit båda mina ben i fotbollssammanhang
  12. Att jag vill göra en ny tatuering
  13. Att jag har enorma problem att hitta stövlar för att mina vader är för stora
  14. Att jag har en grymt stark underkropp, men en sjukt klen överkropp (muskelmässigt...)
  15. Att jag har druckit en ölburk på 2.1 sekunder
  16. Att jag måste ha något i gång när jag ska sova, tex. tv eller dator
  17. Att jag tycker barn är det bästa som finns.
  18. Att jag faktiskt trivs med singellivet
  19. Att jag är besatt av tuggummi särskilt när det är träning. Favoriten är extra white.
  20. Att jag tycker kaffe med vitt vin är den absolut bästa drinken och är sjukt stolt över att jag kom på den själv! Den har ju allt man vill ha! Koffein och alkohol!
  21. Att mitt favorit vin inte ens kostar 1 euro! Heja! (Finns på netto i Tyskland)
  22. Att jag älskar att resa och skulle väldigt gärna besöka Ryssland!
  23. Att jag har klappat en tiger.... unge
  24. Att jag har ritat och kladdat på en helt vit nymålad vägg. Självklart fick väggen göras om.
  25. Att jag är beroende av lotion och lypsyl.


Jag utmanar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback