Uttråkad..?

Igår... blev det besök hos sjukgymnasterna.. ultraljud och värme... sen blev det 20 varvs jogging runt planen... suck. Tydligen var det tre i laget som spydde efter träningen... vad säger det om träningen..? eller var det baksmällan? tränaren var iaf duktigt nöjd. Fick pumpa lite i gymmet med.

Igår kväll blev det filmmys med några i laget. Såg Aviator (Leo är med i den...) fruktansvärt lång film!!!! 170 minuter!!! Tror den är verkligehetsbaserad också...

Idag är det tvättdag... fast jag önskar att jag vore i New York redan nu,

Funderar allvarligt på att ta tag i mitt liv... jag är så uttråkad så jag tyckte till och med att det var kul att åka till en matvaruaffär igår... :/ Jisses. vad ska det bli av mig??

Funderar på att typ, börja läsa en bok, sticka, träna lite mer... eller något iaf.... men vad???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback