Bye 2008

Är helt rastlös och kan inte sova... så snodde denna ifrån hon som fes... ja snez ;) du får slå mig snezzzO;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bosatt mig på en kobbe
2. Höll du några av dina nyårslöften? yepp
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja:) :)
4. Dog någon som stod dig nära? nej!
5. Vilka länder besökte du? Danmark och Finland...!?
6. Är det något du saknar från år 2008 som du vill ha år 2009? tillbaka till Åland!!!
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 5/4 - bröt benet, 1/6 -flytten
8. Vad var din största framgång 2008? All underbara människor jag lärt känna!!
9. Största misstaget? Avslöjandet... :(
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? brutet ben, inflammation i axeln
11. Bästa köpet? all gin:)
12. Vad spenderade du mest pengar på? resor...:(
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? alla sommarens dagar!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Forever!!! I kissed a girl, all american girl, nu har jag fått nog.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? sjukt glad!
16. Vad önskar du att du gjort mer? avslöjat mig tidigare??
17. Vad önskar du att du gjort mindre? tänkt
18. Hur tillbringade du julen? med släkten hos moster
19. Blev du kär i år? njaaaaaa... väldigt lite i sådana fall... räknas inte som kär
20. Hur många one night stands? aja...
21. Favoritprogram på TV? will and grace och seinfeld
22. Bästa boken du läste i år? en av liza marklunds...
23. Största musikaliska upptäckten? lillasyster
24. Något du önskade dig och fick? glädje
25. Något du önskade dig men inte fick? han
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? spela match på fastlandet
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? skadefri??
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? min egna
29. Vad fick dig att må bra? havet, glädjen, människorna
30. Vilken kändis var du mest sugen på? none
31. Vem saknade du? han
32. De bästa nya människorna du träffade? laget <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Snez

du e för go ;D

2009-01-03 @ 03:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback