Engelskatest

Efter att vi blivit sjukt sena och taxin kört låååång omväg (?, så var i alla fall upplevelsen) så kom vi äntligen fram till Trumbull. Blev lite shopping iaf, men det gick undan! En timme sen out! Fick tag på en taxi tillbaka ($25! istället för att åka en gratis buss), stressa tillbaka , slängde i mig käk för att hinna i tid till engelskatestet. Väl där så var där ingen i lokalen. Frågade mig runt. Tydligen så hade testet gått klockan 10 i morse! och att det inte skulle gå fler test. Suck. Jag har det till och med nedskrivet ifrån en på kontoret att det skulle vara klockan 1 men ack. Iaf så snokade tjejen reda på min TOEFL resultat och sa att de dög alldeles utmärlt. Skönt det, men varför skulle jag då ta testet från början? Hon tjejen som jag fick testtiden ifrån har ju sett mina testresultat...!?

Men men.... nu är jag iaf tillbaka på campus... medans de shoppar loss... yay eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback