Jobb

Kom i säng ganska så hyffsat igår kväll... men det dröjde inte länge förrens jag vaknade av ett mess. Sen kan jag inte somna om. Började fundera på vem den okände var osv. Fick slänga igång ett par avsnitt av Seinfeld för att jag inte kunde sova...Men vid tretiden lyckades jag somna om igen.

Upp vid sex. Slängde mig i duschen och iväg. Så idag har de blivit jobb. Samtlig personal hade planeringsdag så vi var bara vikarier, och jag den som varit där absolut mest. Så idag blev det stjärtlappsåkning och pepparkaksbakning :) Jag blir bara så där lite spontan ibland när det inte händer något.

Se hela bilden

Så klart var jag med tvungen att åka lite stjärtlapp. åh vad jag älskar att få släppa loss och vara barnslig för ett tag. Jag fixar inte att stå vakande brevid och titta på. Ne, roligare att hänga med och göra vad barnen gillar...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback