Shopping i Trumball

Hey hey hey!

Long time no see! Förlåt. Men det har varit fullrulle hela dagarna!

I lördes for vi som sagt till New York City för guidning och shopping. Det kommer till att komma ett separat inlägg om det... på kvällen blev det Uno som drinkinggame. Jag vann! :) Viktigt!

Igår får vi till Trumball för shopping. Köpte en ny mobil en samsung eternity
Samsung Eternity
Rätt snygg va?=) För att köpa iphonen var jag tvungen att binda mig antingen i två år eller punga ut 600 dollar...innan skatt vilket skulle bli femtusen något. At&t är mitt telefonbolag. Både jag och Arthur fastna för denna skönhet. Det största felet med telefonen är att jag inte kan få några svenska bokstäver. annars har den såväl tv, som gps och gulasidorna... ja, minst sagt allt. Arthur la till den där mediaavgiften så jag får väll låna hans om jag skulle bli uttråkad...

Annars blev det mest shopping på target igår. Kuddar, filt, galgar, hudvårdprodukter, tvättmedel, block, pennor etc. Pengarna springer minst sagt iväg...

Igår kväll blev de film för mig Shana och Arthur efter jag skrivit klart uppsatsen... sen drog Shana iväg och arthur övertog tv-spelen... så jag roade mig med seinfeld, säsong fem nu! Det värsta är att Shana är inte tillbaka än... vilket oroar mig... det är inte det säkraste stället på jorden jag lever på och jag har inte hennes nummer...

Idag blir de till att fixa en massa... och fundera på om jag ska ta stelkrampssprutan eller ej... jag bävar. Jag vill inte ha fler!!!

Ska iaf göra ett besök på gymmet idag! yay! Ja som sagt, skolan har ett eget gym, simmbassäng och lite sådant annat smått och gott som vi har fri tillgång till!

Kommentarer
Postat av: Marie

Bilderna kommer snart! När jag orkar ta itu med det :p Opponeringen gick bra, lite att ändra men inte så värst mycket :) Saknade dig som tusan i lördags. Men det får ta igen när du kommer hem!

Postat av: jennie

hoppas du har det bra och att du saknar sverige.. =) KRAM

2009-01-24 @ 13:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback