Shopping och sista handbollen

Efter jobbet for jag upp till stan för att uträtta en del ärende inför resan. Han med såväl banken, försäkringar och köpa adaptorer. Kunde inte slita mig från att springa inom vero moda heller... där jag fann denna sötingen! Köpte även ett linne och lite smink på hm. Jag som verkligen inte handlat något på nästan två månader för att jag ska handla "over there" . Men ack, nu sprack det.





Idag har vi äntligen skickat in vår uppsats! Tjo! Kankse inte helnöjd... men hoppas bara på att få revidera så lite som möjligt. Har även varit och kört min sista handbollsträning på obestämd framtid. Hoppade in och ställde mig i mål i slutet. Pweuh. Tur att man inte bli handbollsmålvakt. Där skjuter de ju hur nära en som helst! Kan inte fatta att det var det jag ville när jag spelade handboll förr. mer vett i huvudet nu? Eller är det bara så att de skjuter hårdare idag? Har i alla fall valt att stå över helgens match bort i Halmstad. Känns inte som vare sig tiden finns eller att jag vågar riskera något.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu är jag tillbaka med bloggen!:)

2009-01-08 @ 14:17:29
Postat av: Rebecka

Ja :) gillar också den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback